Skip to main content

Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών

Εργαστήρι Δημιουργικού Λόγου

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ

Υπεύθυνη η παιδαγωγός : Κυριακή Τσιλιγκαρίδου

Για τα παιδιά οι ιστορίες, οι μύθοι και τα παραμύθια αποτελούν σημαντική κληρονομιά που περνά από γενιά σε γενιά. Στο εργαστήρι αυτό θα ταξιδέψουμε μέσα σε κόσμους και θα δημιουργήσουμε τις δικές μας ιστορίες, θησαυρούς πολύτιμους, μέσα από τους οποίους θα δώσουμε ζωή στα όνειρα και τις επιθυμίες, φέρνοντας τον κόσμο στα μέτρα μας!

Εργαστήρι Μουσικής και Κίνησης

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗΣ

Υπεύθυνη η παιδαγωγός Στέλλα Παπαδοπούλου & Κυριακή Τσιλιγκαρίδου

Η μουσική αναπόσπαστο μέρος της ζωής μας ,θα αποτελεί το ερέθισμα για την ανακάλυψη νέων κινητικών και ηχητικών μονοπατιών. Τα παιδιά ενθαρρύνονται μέσω του αυτοσχεδιασμού να ανακαλύψουν τις δυνατότητες του σώματος και της φωνής τους. Στα εργαστήρια θα έχουν την ευκαιρία να παίρνουν πρωτοβουλίες και ταυτόχρονα να γίνονται μέλη σε μια ομάδα, όπου η συνεργασία και ο αλληλοσεβασμός    θα είναι οι πυξίδες μας.

επιστήμονες εν δράσει

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ

Υπεύθυνη η παιδαγωγός - πολιτικός μηχανικός Κλειώ Κορομπόκη

Στο εργαστήριό μας οι μικροί επιστήμονες εκτελούν εκατοντάδες διασκεδαστικά πειράματα και φτιάχνουν προτότυπες κατασκευές προσαρμοσμένες στην ηλικία και στο γνωστικό τους υπόβαθρο.

Βασικές αρχές ενός μικρού επιστήμονα έιναι να παρατηρεί, να προβλέπει και τελικά να συμπεραίνει. Τα παιδιά γνωρίζουν την επιστήμη βιωματικά, την βλέπουν, την αγγίζουν, την μυρίζουν. Και εκείνη τους ξαφνιάζει και τους μαγεύει. Φτιάχνουν πράγματα που πετάνε, που εκσφενδονίζονται, που στρυφογυρίζουν, που κολυμπούν, που τρέχουν.

Και τελικά ανακαλύπτουν το εκπληκτικό επιστημονικό υπόβαθρο που βρίσκεται πίσω από τον κόσμο. πρωταρχικός μας στόχος είναι η δημιουργία ενός αυθεντικού περιβάλλοντος επιστημονικής εργασίας, στο οποίο η γνώση έχει νόημα και είναι προσιτή στα παιδιά.

Με αυτή την προσέγγιση η γνώση δεν μεταβιβάζεται, ούτε γίνεται αποδεκτή παθητικά. Αντίθετα εποικοδομείται μέσα από την προσωπική και ενεργή εμπλοκή των παιδιών.

" Έξυπνος δεν είναι κάτι που είσαι, αλλά που γίνεσαι" Stephanie Harvey

Μικροί Σεφ

ΜΙΚΡΟΙ ΣΕΦ

Υπεύθυνη η παιδαγωγός - πολιτικός μηχανικός Κλειώ Κορομπόκη

Μέσα από το παιχνίδι της μαγειρικής θα μάθουμε την αξία της διατροφής, θα ταξιδέψουμε στις γεύσεις και στη δημιουργία με πολλή φαντασία και μεράκι.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ PLAY THERAPY

Υπεύθυνη η παιδαγωγός playtherapist Κυριακή Τσιλιγκαρίδου

Τα παιδιά θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τον κόσμο των συναισθημάτων τους και των συναισθημάτων των άλλων μέσα από το αισθητηριακό παιχνίδι, το συμβολικό παιχνίδι και το παιχνίδι ρόλων.  Σε ένα ομαδικό περιβάλλον το οποίο διαπνέεται από ενσυναίσθηση, άνευ όρων αποδοχή και αυθεντικότητα , τα παιδιά θα έχουν τη δυνατότητα να αφουγκράζονται και να επικοινωνούν με ταιριαστό τρόπο, τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους. Το παιχνίδι και η τέχνη θα αποτελούν τα εργαλεία, που θα μας βοηθούν να γινόμαστε ομάδα και να δημιουργούμε καινούρια μονοπάτια συνάντησης και επικοινωνίας.

Ψυχοκινητική Αγωγή

ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ

Υπεύθυνη η καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής Κυριακή Λεγγέτση

Η Ψυχοκινητική αγωγή συμβάλει στην ανάπτυξη των κινητικών ικανοτήτων και δεξιοτήτων του παιδιού. Αξιοποιεί την στενή σχέση που υπάρχει ανάμεσα στην αντίληψη, την εμπειρία και τη δράση σε όλα τα επίπεδα της προσωπικότητας, με στόχο την αυτόνομη δράση του παιδιού μέσω της κίνησης .

Εργαστήρι Ρομποτικής

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ

Υπεύθυνος ο καθηγητής πληροφορικής Χρήστος Παπαδάκης

Η ρομποτική είναι μια διασκεδαστική και ενδιαφέρουσα δραστηριότητα που εμπλέκει τα παιδιά με τη δράση, τις Φυσικές Επιστήμες κι άλλα γνωστικά αντικείμενα. Με το ρομποτικό μελισσάκι Reebot, τα παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας και τη διδακτική προσέγγιση STEM θα εξοικειωθούν με τον προγραμματισμό και την κατασκευή ρομπότ ώστε να δώσουν λύσεις σε αυθεντικά προβλήματα που θέτει ο εκπαιδευτικός με κριτήριο τις εμπειρίες τους, τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες τους.

Εργαστήρι Θεατρικού Παιχνιδιού

ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ

Υπεύθυνη η ηθοποιός Μαρία Παπαδοπούλου

Με οδηγούς τη φαντασία και την καρδιά, μέσα από την κίνηση του σώματος, τη σιωπή, την παύση, τα παιχνίδια, τον αυτοσχεδιασμό, παιχνίδια ρόλων, μεταμφιέσεις, τα παιδιά ανακαλύπτουν τον εαυτό τους σε ένα ταξίδι υπέροχο, πολύπλευρο, φανταστικό, συλλογικό, έντονα συναισθηματικό σε χώρες παραμυθένιες!

Εικαστικές Τέχνες

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ

Υπεύθυνη η Στέλλα Παπαδοπούλου

«Τα παιδιά είναι από τη φύση τους δημιουργικά, χρέος μας να τους δώσουμε υλικά και ελευθερία να εκμεταλλευτούν τη δημιουργικότητά τους» Jean Van’t Hul

Ο όρος «εικαστικές τέχνες» περιλαμβάνει πολλές μορφές τέχνης από τη ζωγραφική ως τις δεξιοτεχνίες. Τα παιδιά μαθαίνουν να εξερευνούν, να ψάχνουν και προσπαθούν να φτιάξουν κάτι ατομικό ή ομαδικό χρησιμοποιώντας τη φαντασία και το ταλέντο τους. Η χαρά της δημιουργίας και το αίσθημα της ικανοποίησης είναι σίγουρα ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη. Επιπλέον τα παιδιά μαθαίνουν να χειρίζονται το σώμα και τον εαυτό τους. Ανακαλύπτουν δηλαδή τόσο τις δεξιότητές τους όσο και τις αδυναμίες τους, μαθαίνοντας πώς να τις προσπερνούν.

Εργαστήρι Ζωγραφικής

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ

Υπεύθυνη η παιδαγωγός Στέλλα Παπαδοπούλου

«Έχεις τα πινέλα, έχεις τα χρώματα, ζωγράφισε τον παράδεισο και μπες μέσα» Καζαντζάκης

Η φαντασία των παιδιών θα συναντηθεί με την τέχνη της ζωγραφικής, όπου θα δημιουργηθούν μοναδικά καλλιτεχνικά μονοπάτια, εμπνευσμένα από τα ρεύματα σημαντικών ζωγράφων .

Zumba

ZUMBA

Υπεύθυνη η παιδαγωγός Στέλλα Παπαδοπούλου

"Κανείς δεν νοιάζεται αν μπορείς να χορέψεις καλά. Απλά σήκω και χόρεψε." Dave Barry

Προερχόμενη από την κολομβιανή λέξη, που σημαίνει «γρήγορη κίνηση», η Zumba για παιδιά αποτελεί συνδυασμό χορού, γυμναστικής και ψυχαγωγίας. Έχει πολλά σημαντικά οφέλη , καθώς γυμνάζει όλο το σώμα, βελτιώνει τη στάση του σώματος, την ευλυγισία και την ισορροπία. Ταυτόχρονα μέσα από την κίνηση, το ρυθμό και τη μουσική το παιδί εκφράζεται, εκτονώνεται και ενισχύει την αυτοπεποίθησή του. Πάνω από όλα όμως, η zumba είναι μια ομαδική δραστηριότητα και συμβάλλει στην κοινωνικοποίηση του παιδιού μαθαίνοντας να λειτουργεί αρμονικά ως μέρος του συνόλου.

Επιστημονικά υπεύθυνη η παιδαγωγός Δέσποινα Λεγγέτση